Hoe plaats ik een bestelling op dijkgraaf.nl?
Met de onderstaande stappen plaats je eenvoudig een bestelling op dijkgraaf.nl
1. Artikelen in het winkelmandje plaatsen
Zoek je gewenste producten via de zoekbalk of navigeer via de menubuttons door ons assortiment. Heb je het artikel gevonden, klik dan op de grote groene knop met het winkelmandje en het artikel wordt toegevoegd aan je bestelling.
2. Controle en wijzigen winkelmandje
Als alle artikelen aan je bestelling zijn toegevoegd, controleer dan de inhoud van het winkelmandje en wijzig indien nodig de aantallen. Staan alle artikelen in het winkelmandje? Klik dan op de grote groene knop met de tekst ‘Doorgaan met bestellen’. Je komt nu automatisch op onze afrekenpagina.
3. Inloggen of account aanmaken
Heb je al een account, maar ben je nog niet ingelogd? Log dan nu in en al je gegevens worden al ingevuld. Tip: maak een account aan, zodat je jouw bestelhistorie kunt zien en eenvoudig dezelfde producten opnieuw kunt bestellen. Vul hiervoor je gegevens in, inclusief een wachtwoord onder het kopje ‘Account aanmaken?’
Bestellen zonder account kan natuurlijk ook. Vul alleen je gegevens in en laat het veld voor een wachtwoord leeg.
4. Bezorg- en betaalopties
Wij bezorgen in Nederland en België, maar je kunt jouw bestelling ook komen afhalen. Zie onze contactpagina voor de adresgegevens en openingstijden.
Selecteer je gewenste bezorg- en betaaloptie. Bekijk eventueel ook onze pagina verzenden en bezorgen voor meer informatie.
5. Bestelling afronden
De bestelling kan nu bijna afgerond worden, maar controleer nog wel even je gegevens, de producten en de bijbehorende aantallen. Is alles goed ingevuld? Klik dan op de grote groene knop met de tekst ‘Bestelling plaatsen’. De bestelling is nu definitief en je ontvangt een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Wat zijn de levertijden van mijn bestelde producten?
Een groot deel van de getoonde kantoorartikelen op onze website worden uit eigen voorraad geleverd. De voorraadstatus van artikelen proberen wij zo goed mogelijk te communiceren. Bij artikelen die uit eigen voorraad geleverd worden, staat bijvoorbeeld de tekst ‘Direct uit voorraad leverbaar’. Mochten dergelijke artikelen echter even geen voorraad hebben, dan wordt de tekst aangepast naar ‘Momenteel niet op voorraad’. De levertijd is in dat geval doorgaans enkele werkdagen m.u.v. stoelen en meubelen. Vragen over levertijden? Bel gerust met onze verkoopafdeling, telefoon 055 - 355 44 44 of stuur een mail naar verkoop@dijkgraaf.nl
Hoe kan ik mijn geplaatste weborder volgen?
Bestellingen met een afleveradres buiten onze regio worden met vervoerder DHL verstuurd en hierbij krijgt elk pakket een eigen Track & Trace code. Wij houden je op de hoogte van het verloop van jouw bestelling. Zo ontvang je per e-mail een bevestiging wanneer je bestelling is verzonden. Gebruik de Track & Trace code in deze bevestiging om het pakket te volgen.
Bestellingen met een afleveradres binnen onze regio worden met onze eigen bezorgdienst afgeleverd. Afhankelijk van de woonplaats wordt de bestelling op een bepaalde dag afgeleverd. In Apeldoorn bezorgen wij elke dag! Meer informatie over onze eigen bezorgdienst lees je op de pagina verzenden en bezorgen.
Kan ik mijn webbestelling nog annuleren?
Je hebt zojuist een bestelling geplaatst en je wilt achteraf toch graag de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren. Dit is geen probleem. Neem in dat geval contact met ons op en bel 055 - 355 44 44 of stuur een e-mail naar verkoop@dijkgraaf.nl. Doe dit wel zo snel mogelijk, daar anders je bestelling mogelijk al verwerkt is. Eventuele betalingen worden dan zo spoedig mogelijk teruggestort. Mocht je bestelling al verwerkt en onderweg zijn, dan zul je deze na ontvangst moeten retourneren. Meer informatie over het retour sturen van ontvangen bestellingen vind je op onze pagina retourneren.
Bestelling geannuleerd door Dijkgraaf?
Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Bij een geannuleerde bestelling vervalt je betalingsverplichting of ontvang je het reeds betaalde bedrag terug. Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:
- Het artikel is niet leverbaar.
- De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald.
- Je hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald en één niet betaald.
Mocht de bestelling in jouw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, neem dan contact op met onze klantenservice en bel 055 - 355 44 44 of stuur een e-mail naar klantenservice@dijkgraaf.nl.
Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Kijk dan eens op onze andere klantenservice pagina’s:
Alles over betalen
Garanties en defecten
Retourneren
Klachten en suggesties
Verzenden en bezorgen