Openingstijden
Zaterdag en zondag gesloten
Creatieve ideeën in elke fase van het project | |
Interieurontwerp passend bij elk budget | |
Eigen chauffeurs en monteurs | |
Uitstekende dienstverlening van ontwerp tot montage |
De digitalisering waarbij wij vaker flexibel en op afstand werken, stelt andere eisen aan opbergsystemen voor een efficiënte kantoororganisatie. In een open kantoortuin bieden vaste opbergkasten met afsluitbare roldeursystemen een dubbele oplossing. Hiermee faciliteer je ook een clean-desk policy en voorkom je dat vertrouwelijke documenten gaan rondslingeren. Met een ruim assortiment van maten en uitvoeringen bieden wij opbergoplossingen in vele uitvoeringen en functies.
Ordners lijken een achterhaald middel om je administratie te organiseren. Een groot deel van onze informatie slaan we inmiddels digitaal op met back-ups in beveiligde datacentra. Toch is er nog altijd een informatiestroom waarbij fysieke opslag nodig is. Originele documenten en dossiers die je vanwege de fiscale bewaarplicht wilt archiveren. Dan blijken die ordners toch weer erg handig en nuttig. Ordners kun je prima kwijt in een draaideurkast of roldeurkast. Individuele dossiers kun je met een hangmappensysteem bewaren in een dossierladenkast.
In een kantooromgeving is een centrale opbergruimte voor bijvoorbeeld kantoorartikelen, facilitaire artikelen en huisdrukwerk handig. Kastruimte kun je organiseren met brievenbakken, ladenunits en vak-en sorteerunits. Daarnaast is het ook mogelijk om kasten op maat te laten maken en zo helemaal naar wens in te richten.
Als het gaat om opbergsystemen bij de werkplek, dan is het verrijdbare ladenblok met meerdere laden en een PL kode voor persoonlijke opberging, veruit het meest populair. Daarnaast bieden we ook andere oplossingen aan, zoals stapelbare kastunits die ook als roomdivider gebruikt kunnen worden.
Meer weten over Dijkgraaf Projectinrichting? Of gewoon eens in gesprek over jouw werkomgeving?
Neem contact op