Welke garantie heb ik op mijn gekochte artikelen bij Dijkgraaf?
Dijkgraaf staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die wij aanbieden in onze webshop. Je krijgt daarom standaard een garantie van minimaal drie maanden op al onze artikelen. Op onze merkproducten krijg je zelfs een garantietermijn van 1 jaar én daarnaast beloven wij een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet voor een defect, dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?
Onze artikelen worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat je een artikel niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, dien je dit binnen vijf werkdagen bij ons te melden. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar verkoop@dijkgraaf.nl Let op: wij verzoeken je vriendelijk om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing voor jou te vinden.
Wie betaalt de kosten voor reparatie of vervangen van een defect product?
Uiteraard heb je geen invloed op een defect, welke is ontstaan tijdens transport. In dergelijke gevallen rekenen wij dan ook geen kosten voor het repareren of vervangen van een defect product.
Staat jouw vraag of antwoord hier niet tussen? Kijk dan eens op onze andere klantenservice pagina’s:
Bestellen en leveren
Alles over betalen
Klachten en suggesties
Retourneren
Verzenden en bezorgen